Nikada u povijesti Crkve, nije bilo takvog zlostavljanja sakramenta Euharistije, koje je u ovo naše doba došlo do takvog tužnog nivoa, gdje se vjernici koji godinama nisu bili na sakramentu ispovijedi redovito pričešćuju na Svetim Misama.
Međutim, vrhunac zlostavljanja Euharistije najviše se vidi u dopuštanju Svete Pričesti parovima koji žive u javnom i objektivnom stanju preljuba, narušavajući time njihov neraskidivi i valjani sakramentalni brak, kao što je u slučajevima tzv. rastavljenih i ponovno vjenčanih.
Takvo dopuštenje službeno je legalizirano u pojedinim regijama i to od samog pape.
Osim toga, svetogrđe prema Svetoj Euharistiji nastavlja se dopuštanjem Svete Pričesti protestantskim supružnicima u miješanim brakovima, gdje se protestantskim supružnicima udjeljuje Sveta Euharistija iako oni uopće ne vjeruju u nju.
U sadašnjoj tzv. COVID pandemiji događaju se užasna zlostavljanja Svete Euharistije. Mnoge biskupije diljem svijeta uvjetovale su pričet isključivo na ruku, a u tim biskupijama kler je često na ponižavajući način branio vjernicima mogućnost da prime Gospodina klečeći i na usta, i na taj način su demonstrirali svoj klerikalizam, vježbajući na jadnim vjernicima ponašanje rigidnih neo pelagijanaca.
U nekim biskupijama klerici su uzimali presveto Tijelo Kristovo u rukavicama, a vjernici su također uzimali u rukavicama Presvetu Euharistiju.
Tretirati na taj način Euharistijskog Krista, kao da je smeće, neopisivo je zlostavljanje Kristovog Tijela i Krvi.
Iz ovog razloga potrebno je inicirati diljem svijeta križarsku vojnu obnove i utjehe za našeg Euharistijskog Gospodina.
Kao konkretnu mjeru obnove i utjehe svaki vjernik mogao bi obećati našem Euharistijskom Gospodinu da će provesti barem jedan sat svakog mjeseca pred Presvetim u Euharstijskom klanjanju.
Svevišnji Bog će dati, da se kroz Euharistijsku Križarsku vojnu utjehe i obnove, umnoži broj istinskih štovalaca, branitelja i tješitelja Euharistijskog Gospodina.
A tek nakon toga možemo očekivati i istinsku obnovu Crkve.
Athanasius Schneider, biskup