Jorge Bergoglio: vikar lažnog Krista

U tekstu napisanom prije skoro dvije godine opisao sam bergoglijevskog Krista, po kojem Franjo namjerava prilagoditi Crkvu, na slijedeći način:

Isus koji je pogažen i slab; Isus koji je poput mnogih ljudi žrtva društvenih pošasti.

Što je najbitnije, Isus koji ne donosi suda i koji ništa ne traži, osim što pruža sliku koja izaziva prizeman smisao krivnje među onima koji imaju dok istodobno širi plamen društvene borbe među onima koji nemaju.

Ovaj lažni bergoglijevski bog stoji u oštrom kontrastu naspram Krista Kralja:

Isus koji je porazio smrt i koji je veličanstveno uskrsnuo, koji vlada pobjedonosno nad cijelim društvom i posjeduje kraljevsku vlast nad svakim pojedincem, obitelji i državom, katoličkom ili ne.

Što je najvažnije, i ujedno ono što je najmanje prihvatljivo ljudima ovoga svijeta, je slavna realnost da Krist Kralj govori čak i danas preko svete Katoličke crkve; koju je On uspostavio, obdario puninom božanske objave i dao pravo da sudi o osobnim i društvenim obvezama čovječanstva.

Otkako sam napisao ove riječi, Franjo je samo potvrdio da je „Isus“ kojega on propovijeda rođen iz kristološke hereze u kojoj se utjelovljeni Bog cijeni malo više od običnoga čovjeka.

U nedavnoj propovjedi u sv. Marti, Franjo je ponovno bio jasan oko ovoga govoreći o Isusovoj vlasti.

„Isus je služio ljudima, On je objašnjavao stvari jer ljudi dobro razumiju: On je bio u službi ljudi. Imao je stav sluge i to mu je davalo vlast.“

Franjo je usporedio ovoga izmišljenoga Isusa s „doktorima prava“ o kojima je rekao:

„Oni su imali psihologiju prinčeva: ‘Mi smo gospodari, prinčevi i mi vas učimo. Ne služimo, mi zapovijedamo, vi se pokoravate.’ I Isus se nikada nije prikazivao kao princ: On je uvijek bio svačiji sluga i to mu je davalo autoritet.“

Isus se nikada nije prikazivao kao princ? Možda nije, no svakako se prikazivao kao Kralj. [Naš komentar: teško je ne primijetiti ovdje Franjinu uvredu namijenjenu kardinalima koja su napisala Dubiu i usudili se ponašati kao što se ponašaju prinčevi Crkve.]

Stojeći pred Pilatom naš Gospodin nije ostavljao sumnje:

„Kraljevstvo Moje nije od ovoga svijeta. Kad bi Moje Kraljevstvo bilo od ovoga svijeta Moje bi se sluge borile da ne budem predan Židovima. Ali kraljevstvo Moje nije odavde.“ Nato mu reče Pilat: „Ti si dakle, kralj?“ Isus odgovori: „Ti kažeš: Ja sam Kralj. Ja sam se zato rodio i došao na da svjedočim za istinu. Tko je god od istine sluša Moj glas.“ Iv 18,33-37

Kraljevstvo Moje nije od ovoga svijeta…

Jasno je da Isus objavljuje da je On zaista Kralj!

Primijetit ćete da Isus s druge strane ne kaže da je Njegovo Kraljevstvo takvo da On ne vlada ovim svijetom; što je pogrešna interpretacija često postavljena od strane današnjih crkvenjaka.

Ustvari Isus obavještava Pilata i nas da izvor Njegove vlasti nije od ovoga svijeta; nego je Božanski. (Vratit ćemo se ovoj bitnoj poruci uskoro.)

Nakon Njegovog slavnog uskrsnuća – puna istina koju Franjo gotovo sigurno niječe – je da je naš Gospodin potvrdio Svoje Kraljevstvo i izvor njegove vlasti još jasnije:

„Po Njegovom Uskrsnuću kada je davao Svojim Apostolima misiju naučavanja i krštenja svih naroda iskoristio je priliku da se nazove Kraljem, potvrđujući javno naslov i svečano izjavljujući da Mu je dana sva vlast na Nebu i na zemlji. Ove riječi mogu se shvatiti samo kao indikacija veličanstva Njegove vlasti, beskrajni doseg Njegovog Kraljevstva.“ (papa Pio XI., Quas Primas 11)

Ovo me dovodi natrag na heretičku bergoglijevsku propoziciju da je Isus imao stav sluge i da mu je to davalo vlast…

Mnogi čitatelji mogu osjećati potrebu da odgovore na ovu grešku tvrdeći: „Njegova vlast leži u činjenici da je On Bog!“

Iako ima istine u ovakvom odgovoru, on nedovoljno izražava kraljevsku vlast Krista; do te mjere da bi nedovoljno daljnje razlaganje teme dovelo do novih nerazumijevanja.

Vratimo se zato na zaboravljenu doktrinu izraženu od strane pape Pija XI. u Quas Primas gdje nadalje objašnjava što znače riječi: „Sva vlast Mu je dana na Nebu i na zemlji“.

„Ako razmišljamo dublje o ovom pitanju, možemo samo vidjeti da Kraljevski naslov i moć pripadaju Kristu također i kao čovjeku u striktnom i pravom smislu. Jer je samo kao čovjek mogao primiti od Oca „kraljevstvo, slavu i moć,“ pošto je Riječ Božja istobitna s Ocem, ima sve zajedničko s Njim i zato ima potrebnu vrhovnu i potpunu vlast nad svim stvorenjem. (Quas Primas 7)

Nemojte zanemariti ovo!

Sveti otac Pio XI. nam objašnjava da Božanska vlast pripada Isusu Kristu, ne samo jer je „pravi Bog,“ nego u svakom slučaju i kao „pravom čovjeku“.

Ova vlast je istinski „dana“ Isusu „kao čovjeku“ od Njegovog Oca, što je zaslužio Njegovom mukom, smrću i uskrsnućem.

Ako ne priznamo i prihvatimo ovu uzvišenu istinu, Isusov „kraljevski naslov i vlast“ ne znače ništa: „Krist je Kralj“ tada postaje samo prazni počasni naziv.

Ono što ostaje je kao što sam napomenuo malo više od običnog čovjeka – putujući izvršitelj dobrih djela iz prvoga stoljeća; liberal krilatice ‘živi i pusti da žive’ koji nije sudio nikome i ničemu i kojega su ostavili prebijenog i okrvavljenog moćnici ovoga svijeta.

To je Isus kojega propovijeda Franjo; lažni Krist čije je kraljevstvo i „vlast“ u potpunosti „od ovoga svijeta;“ Isus koji se nikada nije predstavljao kao princ; uvijek je bio svačiji sluga i to mu je davalo vlast.

Možda zato Franjo nema grižnje savjesti kada izvrće jasne riječi našeg Gospodina o braku, razvodu i preljubu kako bi ih uskladio sa svojim planovima.

Vidite, ako je zaista Isus bio samo čovjek i kada bi služenje (shvaćeno kao briga za zemaljske potrebe gladnih, bolesnih i napaćenih) bilo ono što Mu je dalo vlast da objavi stvari prije nekih 2000 godina, oni koji na sličan način pokazuju suosjećanje za čovječanstvo u današnjim danima imaju istu vlast da objave štogod smatraju prikladnim.

U svakom slučaju usprkos ozbiljnosti situacije skoro sam se nasmijao kad sam pročitao:

„Isus je služio ljude, On je objašnjavao stvari…“

Ovo kaže „papa“ koji odbija odgovoriti na pet jednostavnih pitanja o osnovama katoličke doktrine.

Ovakve stvari se ne mogu izmisliti.

U zadnjih nekoliko mjeseci bio sam napadan zbog navođenja onog što je po meni bilo očito o Franji.

Bez brige. Očekivao sam to.

Ono što se svi možemo složiti je da je Jorge Bergoglio, bez obzira da li pravi papa ili ne, vikar lažnoga Krista.

https://akacatholic.com/jorge-bergoglio-vicar-of-a-false-christ/

 

2 komentara

  1. Ivan

    Fantastičan članak, u razgovoru sa ljudima raznih vjeroispovjesti uključujući i ateiste, sada sve češče nailazim na krivu predodžbu o Isusu. Glavna karakterna osobina u opisu našeg Gospodina je : “On je dobar, On to ne bi tako osudio i On bi to dopustio, ljudi ne trebaju vjerovati u Isusa da bi se spasili- a što je sa ateistima itd…I ja kažem , nema boljeg od Isusa, ali ljudi moji ako je Isus dobar to ne znači da je naivan i bedast.Isus je osim što je dobar i milosrdan također i istinoljubiv i pravedan, nepopustljiv prema grijehu i odlučan u stavu da čovjek treba ostaviti svoje grijehe. Ovu ključnu drugu stranu rijetko ko vidi. Ne možeš mu doći uzdignute glave i reći ja sam griješnik ali znaš ja tako živim i ipak želim da me prihvatiš, jer ima i gorih od mene i sve u svemu ne mogu se (ne želim se) mijenjati…Također je rekao drugi put dolazim kao strogi i pravedni sudac!

  2. kata

    O,ljudi,ljudi, ljudi…Može čovjek, bijedni čovjek, bilo koji čovjek, o Isusu govoriti kako hoće, vrijeđati kako hoće, laskati kako hoće, pred odabranom publikom… ali ostaje jedna neoboriva Istina. Pred Isusom Kraljem, pokleknut će svako koljeno, nebesnika, zemnika i podzemnika.
    Bezumnik, (ma tko on bio i ma kakvu titulu nosio), može blebetati jezikom, koliko hoće, ali neće dokle on hoće!

Odgovori na kata Otkaži odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *