Poznata TV osoba koja se hvalila cijepljenjem, umrla nedugo nakon toga

Suradnica CNN-a i MSNBC-a Midwin Charles preminula je u 47. godini nakon što se požalila da se nije osjećala dobro nakon cijepljenja.

 

 

Njena prerana smrt nastupila je nešto više od mjesec dana nakon što je primila prvu injekciju s Pfizerovim eksperimentalnim mRNA cjepivom protiv COVID-19. Još nije objavljen nijedan uzrok smrti.

Primila je dozu cjepiva mRNA Pfizer 1. ožujka.

Objavila je to odmah na Twitteru, hvaleći se učinkovitošću postupka i ohrabrujući druge, govoreći: „Učinimo to! “

 

Zabrinutost koja proizlazi iz učestalosti nuspojava povezanih s uzimanjem eksperimentalnih cjepiva protiv COVID-a odobrenih pod „odobrenjem za hitnu uporabu” prouzročila je da Centri za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC) izdaju snažnu preporuku da sve klinike protiv cjepiva protiv koronavirusa imaju pri ruci opremu za intubaciju.

Uz to, CDC savjetuje da „obučeno osoblje kvalificirano za prepoznavanje i liječenje simptoma anafilaksije mora biti dostupno na svim mjestima cijepljenja u svako doba“.

Čini se da Charles nije pretrpila anafilaktički napad, ali je na svom Twitter profilu napisala da je imala “malu bol na mjestu ubrizgavanja cjepiva” u roku od 24 sata od primanja uboda, ažurirajući dva dana kasnije da se njezina bol širi. Također je izvijestila da ima “blagi umor” i, očito putem Instagrama, “otežano disanje”.

Nešto više od dva tjedna nakon svog prvog uboda, 19. ožujka, Charles je na svoj Instagram račun prenijela objavu, objašnjavajući da se ne osjeća dobro. Nekoliko tjedana kasnije, 7. travnja, umrla je, iako još nije zabilježen uzrok smrti.

Podaci iz sustava za izvještavanje o neželjenim događajima cjepiva (VAERS), koji zajednički vode CDC i Uprava za hranu i lijekove (FDA), pokazuju da je do 26. ožujka 2021. zabilježeno 50.861 neželjenih događaja nakon cijepljenja protiv COVID-19. Od 28.046 nuspojava koje se mogu pripisati Pfizeru, 1.131 smrtni slučaj uslijedio je nakon injekcije, dok je zabilježeno 228 slučajeva anafilaktičkih reakcija.

68-godišnja žena iz Kansasa, Jeanie M. Evans, umrla je prošlog mjeseca nakon što je pretrpjela anafilaktičku reakciju na cjepivo protiv COVID-a, nedugo nakon primanja uboda. Evans, majka petero djece, imala je alergijsku reakciju dok je čekala u klinici za cjepivo nakon uboda, a nakon toga joj je primijenjen EpiPen kako bi pokušala kontrolirati poteškoće u disanju i govoru.

 

Glasnogovornik Odjela za zdravstvo i okoliš u Kansasu rekao je za Wichita Eagle da je Evans prevezena u bolnicu Stormont-Vail gdje je umrla sljedeći dan.

 

U Michiganu, nedavno objavljeni dokazi pokazuju nesigurnost da COVID cjepiva štite od virusa i mogu zapravo djelovati suprotno.

Izvještaji u srijedu potvrdili su da je 246 osoba koje su primile obje injekcije COVID cjepiva u Michiganu naknadno dijagnosticirano virusom, što je u suprotnosti sa tvrdnjama CDC-a, koji je zauzeo stav da su “cjepiva COVID-19 sigurna i učinkovita”. Tri od 246 cijepljenih osoba kasnije su umrle nakon pozitivnog testiranja na virus.