Biskup Schneider: Papa nije vlasnik Katoličkih istina

U nedavnom intervjuu, biskup Athanasius Schneider rekao je kako su neke od “Dvosmislenih izjava” u Amoris Laetitia uzrokovale “moralnu i disciplinarnu anarhiju u životu Crkve.”

U intervjuu sa Dr. Maike Hickson za One Peter Five, Schneider je branio prof. Josefa Seiferta zbog postavljanja ključnih pitanja koja se odnose na kontroverzni papin dokument.

Ovaj teolog je nedavno dobio otkaz sa sveučilišnog posla od nadbiskupa Granade zbog toga.

“Kaznene mjere protiv prof. Seiferta…nisu samo nepravedne,” rekao je Schneider, “to predstavlja konačni bijeg od istine, odbijanje objektivne debate i dijaloga, dok se u isto vrijeme promovira kultura dijaloga, kao glavni prioritet u životu Crkve naših dana.”

Glavni temelj jedinstva Crkve, rekao je Schneider, je istina – istina Evanđelja. Nažalost, danas tko se god usudi govoriti istinu “klasificira se kao neprijatelj jedinstva” – kako se dogodilo Sv. Pavlu.

Oni koji se boje narušavanja jedinstva Crkve kritizirajući učenja pape Franje, moraju se sjetiti da je papa sluga Crkve, rekao je Schneider. “on je prvi koji mora poslušati kroz primjer, svu istinu nepromjenjivog i konstantnog Magisterijuma, jer on je samo administrator, a ne vlasnik Katoličkih istina…”

Papa mora ” konstantno vezati sebe i Crkvu poslušnosti Božjoj Riječi,” dodao je Schneider.

Schneider je također rekao da kada papa tolerira široko rasprostranjene greške i zlouporabe, biskupi se ne bi trebali ponašati kao papini “uslužni djelatnici”.

Biskup Schneider se slaže sa Seifertom da je Amoris Laetitia “moralna atomska bomba”. Sugestije dokumenta kako preljubnički parovi mogu biti moralno obvezani održavanju seksualnih odnosa – griješeći, kao da ne griješe – odvaja se od moralnih temelja Crkve. Biskup Schneider preporuča da se pročita sporni članak Seiferta : “Da li čista logika prijeti uništenju cijelog moralnog nauka Katoličke Crkve?!

Kontrast između opsesije za slobodom teološke misli zadnjih desetljeća, sa trenutačnim suzbijanjem tradicionalnih teologa, kao što je Seifert podsjeća Schneidera na komunističku eru njegove mladosti. Ipak, njegove misli više ciljaju na Arianski raskol 325. – 381. god. kada je Papa stao na stranu heretičkog učenja.

Povlačeći paralele između Arianske krize i našeg vremena, Schneider citira Svetog Basil-a: “Samo jedna uvreda se sada oštro kažnjava – a to je precizno čuvanje tradicije naših očeva. Zbog ovog razloga pobožni se istjeruju iz svojih zemalja i šalju u pustinju. Religiozni ljudi se ušutkuju, ali se zato svaki bogohulni jezik oslobađa.” 

Schneider hvali četiri kardinala koji su objavili dubiu o Amoris laetitia i podigli svoje glasove u nadi da će više Kardinala progovoriti. Također poručuje svim drugim Katolicima: “Kada svećenici i laici ostaju vjerni nepromjenjivoj i konstantnoj praksi cijele Crkve, onda su oni u jedinstvu sa svim Papama, tradicionalnim biskupima i svecima 2000-godišnje prošlosti, a posebno sa Svetim Ivanom Krstiteljem, Svetim Thomas Morom, Svetim Ivanom Fisherom i sa brojnim ostavljenim supružnicima koji ostaju vjerni svojim bračnim zavjetima, prihvaćajući život u suzdržljivosti kako ne bi uvrijedili Boga.”

Athanasius Schneider , 56, je zamjenski biskup Nadbiskupije Astana, Kazakhstan. Postao je poznat među Katolicima zbog svoje obrane obitelji, tradicije i tradicionalnog Misnog štovanja.

https://www.lifesitenews.com/news/bishop-encourages-church-leaders-to-stand-firm-against-erroneous-teaching

Komentar HKZ: Ne treba zaboraviti da biskup Schneider ima svoju povijest u Vatikanu, kao tajnik Kongregacije za Božanski kult i disciplinu Sakramenata. To je čovjek koji je s te pozicije javno izjavio da treba priznati i vidjeti da je Pričest na ruku uvedena protupravno u Katoličku Crkvu. Zbog takvih i sličnih istinitih izjava je vjerojatno i prognan iz Vatikana.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *