Kardinal Cupich: Amoris Laetitia je poziv na “odraslu duhovnost” gdje mi “razlučujemo” što je istina.

Chicago, 9. 06. 2017. Američki Kardinal Blase Cupich interpretirao je kontroverznu Apostolsku pobudnicu Amoris Laetitia, kao poziv za Katolike da diplomiraju iz “adolescentne duhovnosti u odraslu duhovnost” gdje će oni biti u stanju upotrijebiti svoju “slobodu savjesti” kako bi “razlučili istinu” u svojim životima.

“Ono što Amoris Laetitia doista traži jeste da ljudi imaju odraslu duhovnost,” rekao je Cupich Nadbiskup Chicaga, u intervjuu za list Sol i Svjetlo Fr. Thomas Rosica, koji je objavljen 4. 06. 2017. preko you tube videa.

Cupich objašnjava Rosici da odrasla duhovnost znači “biti u stanju, na neki način, shvatiti da imaš milost Božju da razlučiš istinu u svom životu u odnosima, gdje te Gospodin zove na slijedeći korak. To stavlja odgovornost svakom pojedincu, prije nego vanjski autoritet koji govori ljudima što da čine, kao da su djeca.”

“Ono na što nas Sveti Otac zove, ono na što nas Crkva zove sada, je biti u stanju preuzeti odgovornost za naše živote. I to znači biti siguran da ljudi razumiju slobodu savjesti, ali također i odgovornost koja ide s tim. Stoga ovo je doista, ja mislim pokret, koji nas tjera na prelazak iz adolescentne duhovnosti u odraslu duhovnost. To je velika značajnost i to se događa od drugog Vatikanskog koncila, ” dodao je.

Amoris Laetitia, objavljena prošle godine bila je interpretirana od raznih biskupa kao dozvoljavanje davanja Svete Pričesti onima koji žive u objektivnoj situaciji teškog grijeha, uključujući preljubnike i bludnike. Drugi biskupi ipak, inerpretiraju dokument potpuno suprotno, kako bi bio u skladu sa prethodnim učenjem.

Papa Franjo imenovao je Cupich-a u Koledž Kardinala prošle godine u listopadu. Nadbiskupovo promaknuće došlo je kao šok vjernicima Katolicima koji su svjesni njegovog javnog otpadništva od Katoličkih učenja o seksualnom moralu.

Za vrijeme sinode 2015.  o obitelji, na kojoj je Cupich prisustvovao preko osobnog poziva Pape Franje, tadašnji Nadbiskup predložio je put, temeljen na onome što on naziva “nepovrediva ” savjest za dopuštenje aktivnim homoseksualcima primanje Svete Pričesti. On je kasnije branio svoj stav u ABC intervjuu, naglašavajući da ako “gay ljudi” u “dobroj savjesti” razluče kako oni trebaju primiti Svetu Pričest, onda oni “moraju slijediti svoju savjest”.

Katolička Crkva uči da dok osoba “mora uvijek slušati određeni sud svoje savjesti” savjest, u isto vrijeme, mora biti formirana po “Riječi Božjoj” i Crkvenom autoritetu i Crkvenim učenjima” kako bi donijela sud “koji je u jedinstvu sa istinskom dobrom voljom po mudrosti Stvoriteljevoj.”

“Savjest može ostati u ignoriranju ili može učiniti pogrešne sudove. Takva ignorancija i greške nisu uvijek oslobođene krivnje”, piše u Katekizmu Katoličke Crkve.

Crkva osuđuje homoseksualnu aktivnost kao “tešku izopačenost” koja je “intrinzično poremećena” budući da ona smatra kako je takva aktivnost “protivna prirodnom zakonu” u takvom stanju da “zatvara seksualni akt od dara života”.

Ranije ove godine, Kardinal Carlo Caffara, jedan od supotpisnika dubie, rekao je da bi to bio “akt samoubojstva ” i “rezanje grane na kojoj sjedi” ako bi papa učio u svojoj pobudnici da je savjest vrhovni vodič o moralnim pitanjima, gazeći i Katolička učenja kao i Božansko Otkrivenje.

“Stoga između pet pitanja dubie, peto pitanje je najvažnije,” rekao je.

Među pitanjima dubie sa DA ili NE , koja se bave sa nerazrješivosti braka, Sakramentima i moralnim normama, pitanje pet glasi: Da li osoba može ikad “upotrijebiti” savjest, kako bi opravdala sudjelovanje u “djelima koja su intrinzički zla”.

ttps://www.lifesitenews.com/news/cardinal-cupich-amoris-laetitia-is-a-call-for-an-adult-spirituality-where-w

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *