Masovan odaziv na križarsku Krunicu u Poljskoj. Liberali bijesni

Više od milijun poljskih Katolika okružilo je svoju zemlju molitvom, zamolivši Gospinu intervenciju da spasi Poljsku i svijet.

(Bazilika u Lichenu, najveća crkva u Poljskoj, posvećena Majci Božjoj 2004. godine. 

Nema drugog naroda koji se može pohvaliti sa ovakvom crkvenom građevinom sagrađenom u naše doba.)

Dok su se Katolici postrojili na 2.000 milja granice zemlje za “krunicu na granicama”, progresivni i kompatibilni mediji smatraju da su nacionalna molitvena okupljanja “kontroverzna”, ksenofobna, islamofobna ili “ne” predstavljaju Katoličku crkvu.

“Poljski Katolici drže kontroverzni molitveni dan na granicama”, stoji u BBC-evom naslovu vezano za ovaj skup.

Rafał Pankowski, šef Varšavske skupine za zagovaranje multikulturalnog razumijevanja Never Again, izjavio je za Associated Press: “Cijeli koncept fokusiran na granice učvršćuje etno-religijski, ksenofobni model nacionalnog identiteta”.

Krzysztof Luft, bivši pripadnik najveće poljske oporbene stranke, liberalne građanske platforme, tweetovao je: “Ridikuliranje kršćanstva na masovnoj razini. Oni se bave religijom kao sredstvom za zadržavanje zaostalosti u poljskoj zabiti.”

“Krunicu na granicama” organizirali su katolici laici i odobrili čelnici Crkve u Poljskoj, s oko 320 crkava iz 22 biskupije koji sudjeluju na oko 4.000 mjesta uz poljsku granicu s Njemačkom, Češkom, Slovačkom, Ukrajinom, Bjelorusijom, Litvom, Rusijom i uz Baltičko more.

Više od 90 posto od 38 milijuna poljskih građana su rimokatolici.

Katolička premijerka Poljske podržala je ovaj događaj. Beata Szydlo je tweetovala, “Pozdravljam sve sudionike.”

Otac Pawel Rytel-Andrianik, glasnogovornik Poljske biskupske konferencije, rekao je da je to bio drugi najveći molitveni skup u Europi nakon Svjetskog dana mladih 2016. godine. Međutim, New York Times je izvijestio da se konačni broj sudionika još uvijek tabulira.

Kapele u zračnim lukama, koje se smatraju ulazima u zemlju, bile su molitvena mjesta za katolike, priopćio je AP, a poljski vojnici koji su u Afganistanu molili su u zračnoj luci u Bagramu.

Molitvena mjesta za krunicu obuhvaćala su i ribarske brodove na moru, kao i kajake i jedrilice koji su tvorili lance na poljskim rijekama, navodi se u izvješću Agence France-Presse.

“Tijekom molitve bio sam u zračnoj luci Chopin u Varšavi”, rekao je otac Rytel-Andrianik, “i toliko je bilo ljudi da su se izlijevali iz kapele.”

“To je bila inicijativa koju su započeli laici, što je čini još neobičnijom”, nastavio je. “Milijuni ljudi zajedno su molili krunicu. To je premašilo najsmjelija očekivanja organizatora. “

Crkve koje su sudjelovale započele su molitveni skup razgovorom i proslavom Mise prije nego što su katolici krenuli na granicu i molili krunicu.

“Krunica na granicama” zakazana je prve subote u mjesecu 100. godišnjice Gospinog ukazanja trima pastiriima u Fatimi u Portugalu u spomen ukazanja Gospe od Fatime.

Poljski nacionalni katolički molitveni događaj također se podudarao s blagdanom Gospe od krunice 7. listopada 1571. godine i pomorske pobjede Svete lige nad mornaricom Otomanskog carstva u Bitci kod Lepanta.

Krunica je usko vezana uz pobjedu kod Lepanta radi poziva pape Sv. Pia V. da vjernici mole krunicu za pobjedu.

Komentari nekih sudionika o Europi da zadrži svoje kršćanske korijene ili suzbije najezdu islama bili su predstavljeni u medijima kako bi okarakterizirali “krunicu na granicama” kao nacionalističku ili “islamofobnu”.

“Molimo se za ostale narode Europe i svijeta da shvate da se moramo vratiti kršćanskim korijenima europske kulture, ako želimo da Europa ostane u Europi”, rekao je krakovski nadbiskup Marek Jedraszewski na Misi u subotu.

“Za nas je ovo zaista ozbiljna stvar”, izjavila je Basia Sibinska za AP. “Želimo moliti za mir, želimo se moliti za našu sigurnost. Naravno, svatko dolazi ovamo s drugačijom motivacijom. Ali najvažnija stvar je stvoriti nešto poput molitvenog prstena uz cijelu granicu, intenzivnog i strastvenog.”

Poljska i Mađarska odbili su preuzeti migrante pod kvotnim sustavom kojeg je uspostavila Europska unija, izazivajući kontroverze i prijetnje članstvu ovih dvaju zemalja u EU.

Zabrinutost zbog sekularizacije u Europi, međutim, postoji neovisno o trenutnoj migracijskoj krizi i njezinim različitim implikacijama.

The Times je izvijestio o molitvenom skupu “poljskih Katolika koji drže zrna krunice” okupljeni u “masovnu demonstraciju” i nazvao Poljsku “narodom koji se sve više kreće udesno”.

Teolog Villanova sveučilišta, Massimo Faggioli je iskoristio Twitter kako bi kritizirao ono što je nazvao korištenjem krunice za “antiimigrantske uporabe”.

“Korištenje Djevice Marije kao živog štita i krunice kao oružja protiv islama nije baš moja stvar”, tweetao je, i “upotreba krunice kao oružja protiv islama ne predstavlja “Katoličku crkvu”. “

Organizatori su rekli LifeSiteNewsu da je cilj „krunice na granicama“ bio slijediti Gospin poziv iz Fatime kako bi molio krunicu za spas svijeta.

“Krunica na granicama nije križarska vojna jer se ne želimo boriti s nikim”, rekao je Maciej Bodasiński. “To je ogromni pokret za, a ne protiv, nečeg. Mi čvrsto slijedimo Njenu zapovijed i molit ćemo na granicama naše zemlje, odlaziti u molitvu i svjedočiti cijelom svijetu, tako da Božja Milost nije ograničena na bilo koju granicu.”

Otac Alexander Lucie-Smith, moralni teolog i urednički savjetnik za Catholic Heralt, rekao je u postu na blogu da molitva krunice nije kontroverzna i to je naše najbolje oružje protiv zla.

Otac Lucie-Smith istaknuo je da Poljska ima drugačiju povijest od drugih europskih zemalja poput Britanije, te je u novijoj povijesti “više puta uklonjena s karte”.

“Ako Poljaci izgledaju više povezani s nacionalnim suverenitetom od većine, tko ih može kriviti?” – upitao je. “Njihov suverenitet bio je jako osporavan. Štoviše, pitanje poljske nacionalnosti duboko je povezano s katoličkom vjerom. I u pitanjima etničke pripadnosti i religije, Poljaci su bili nepokolebljivi u odupiranju rusizaciji. Možete li ih kriviti?”

Također je rekao da Poljaci imaju pravo na vlastiti izbor u vezi s prihvatom migranata i molitva za spasenje Poljske i svijeta je “vrijedna divljenja. Poljski primjer treba potaknuti druge da učine isto.”

Što se tiče bitne veze s bitkom kod Lepanta, otac Lucie-Smith je rekao da obilježavanje obljetnice ne označava negativnost prema drugoj zemlji, ona slavi oslobođenje onih koji su bili podvrgnuti despotskom režimu, uključujući i kršćanske robove na galijama, pa je to razlog za slavlje.

Također je istaknuo kako je molitva za pobjedu u ratu “stari kršćanski običaj” bilo da se radi o Lepantu, Drugom svjetskom ratu, uključujući i nigerijske biskupe koji pozivaju ljude da danas mole krunicu zbog opasnosti od Boko Harama”, što je potpuno u skladu s katoličkom tradicijom.”

“Kontroverzno? Ne mislim tako, napisao je otac Lucie-Smith. “Katolici su to radili stoljećima.”

(Glavni oltar – Lichen – Svetohranište je naravno u središtu Bazilike)

 “Nadajmo se da ćemo nastaviti tako u stoljećima koja dolaze”, rekao je. “Kao što nas podsjeća web stranica organizatora poljskog skupa,” Krunica je moćno oružje protiv zla. “Nastavimo ga koristiti!”

https://www.lifesitenews.com/news/massive-turnout-for-rosary-crusade-in-poland.-liberals-furious

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *