Papa Benedikt: Crkva je na rubu prevrtanja i treba hrabre biskupe

Opaske pape Benedikta XVI. sa sprovoda kardinala Joachima Meisnera prošloga tjedna nastavljaju odjekivati širom svijeta dok njihovo dublje značenje polako postaje jasnije.

Upozorenje

Crkva je na rubu prevrtanja.

Benedikt je govorio o smrti kardinala Meisnera, rekavši kako ga je ganula sposobnost kardinala dubie da “živi u dubokom uvjerenju kako Gospodin ne napušta Svoju Crkvu, čak i kad je barka primila toliko vode da je na rubu prevrtanja.”

Benediktova moćna izjava uzrokovala je strepnju mnogih, slikajući živopisnu sliku trenutne neizvjesne stvarnosti univerzalne, Katoličke Crkve.

Ta slika, iako je vrlo uznemirujuća, također je možda pisano remek djelo koje puno govori iako je ekonomično riječima. S jedne strane on se jednostavno prisjećao svoga prijatelja. No, istodobno je Benedikt isporučio važnu poruku svijetu.

Molba

Papa Emeritus je dao svoje upozorenje govoreći: “Crkva stoji u osobito zahtjevnoj potrebi za uvjerljivim pastirima koji se mogu oduprijeti diktaturi duha vremena i koji odlučno žive i razmatraju vjeru”.

Više nego puko upozorenje o očekivanom brodolomu, Benediktova poruka sa sprovoda je strastvena molba svim njegovim bratskim biskupima širom svijeta kako bi se odazvali misiji na koju su pozvani; hrabro se oduprijeti relativizmu, tj. “diktaturi duha vremena”.

Neodgovorena dubia omogućuje relativizam da se drži, da metastazira

Amoris Laetitiaje otvorila vrata Crkve relativizmu, gdje je više od jednog teologa zapitalo: “Ako je papinsko učenje jasno, kako može značiti jedno u Poljskoj, a drugo u Njemačkoj? Ako je konačan odgovor na to neugodno pitanje Ne u Philadelphiji i Portlandu, kako može biti Da u Chicagu i San Diegu? Ako neki biskupi pogrešno tumače papinski dokument, zašto ih se ne ispravi? “

Neposredna opasnost: zbunjenost

To nije teoretska opasnost koja se odigrava u dvoranama akademske zajednice. To je vrlo jasan i neposredan rat koji se vodi ovdje i sada u našim vlastitim dvorištima, budući da se relativizam ukorjenjuje i metastazira u Katoličkoj Crkvi u Americi.

Pro – homoseksualni biskup Patrick McGrath nedavno je objavio kratko pismo svećenicima i drugim vjernicima svoje biskupije, navodeći vlastito tumačenje crkvenog naučavanja jer je pravovjernost “zbunjujuća”.

McGrath je reagirao na biskupa u Illinoisu Thomasa Paprockog koji je, vodeći se Katoličkim Naukom, rekao da oni koji se nalaze u istospolnim “brakovima” ne bi trebali tražiti ili primati Svetu Pričest, niti bi trebali primiti katolički pogreb ako umiru bez pokazivanja znakova pokajanja.

McGrath je rekao: “Nedavna izvješća o pravilima i praksi vezanoj za članove LGBT zajednice u drugim biskupijama mogu biti zbunjujuća”, nastavio je, “koristim ovu priliku kako bih vas uvjerio da pastoralni odgovor u biskupiji San Jose ostaje upravo to: suosjećajan i pastoralan. Nećemo odbijati sakramente ili kršćanski ukop nikome tko ih zatraži u dobroj vjeri “, dodao je.

McGrath je dalje pravdao primanje “svakog” na Svetu Pričesti citiranjem pape Franje. Ako su prelati zbunjeni, nesposobni upravljati Crkvom kroz nemirne vode, zaboravljajući odakle je došla, što predstavlja i kamo ide, kako se može izbjeći brodolom na kojeg Benedikt upozorava?

Pravovjerno, magisterijsko učenje zasigurno nije zbunjujuće, no zbunjeni biskupi koji odbacuju poznatu istinu zasigurno jesu zbunjujući.

Ostala nedavna problematična biskupska imenovanja na koje se odnose Benediktove riječi:

  • Nadbiskup Vincenzo Paglia, kojeg je postavio papa Franjo kako bi vodio i Papinsku akademiju za život i Papinski institut pape Ivana Pavla II. za studije o braku i obitelji, pozvao je barem jednog “etičara”, zagovornika abortusa na ironično služenje u Akademiji za život. Također je naručio jednog homoseksualnog slikara kako bi naslikao homoerotičnu fresku u njegovoj bivšoj katedralnoj crkvi. Freska sadrži prikaz samog nadbiskupa priljubljenog polunagom čovjeku.
  • Kardinal Kevin Farrell, kojeg je nedavno imenovao papa Franjo na čelu Vatikanskog ureda o laicima, obiteljima i životnim pitanjima, pozvao je svoje svećenike da prigrle “LGBT obitelji”.
  • Kardinal Joseph Tobin, imenovan od strane Franje, osobno je pozdravio aktivne homoseksualce u katedrali Bazilici Presvetog Srca u Newarku u sklopu takozvanog “LGBT hodočašća” u svibnju.
  • Biskupija San Diego, pod biskupom Robertom McElroyem, nedavno je objavila da je O. John Dolan, svećenik s LGBT prošlošću, imenovan od strane Vatikana kao pomoćni biskup. O. Dolan je prethodno javno sugerirao da nema problema s homoseksualnim “brakom” unutar Katoličke crkve.
  • Vatikan pape Franje nedavno je imenovao O. Jamesa Martina, kolegu isusovca, za savjetnika za komunikacije u Tajništvu za komunikacije Svete Stolice. Martin je osvjedočeni javni pristaša LGBT pitanja koji je vrlo glasan na društvenim medijima i drugim medijima. Rekao je da neki sveci na nebu mogu biti homoseksualci.

Neistinama i poluistinama, tj. lažima, zbunjenosti i grijehu se dozvoljava laka infiltracija i prebivalište ​​u Crkvi.

Benediktove riječi odjekuju

Benediktov glas je poznat, prepoznatljiv u glasovima drugih stalnih zaštitnika vjere:

Kardinal Sarah

Cardinal Robert Sarah, prefekt Vatikanske kongregacije za bogoštovlje i disciplinu sakramenta, prošlog je mjeseca snažno ukorio svoje kolege klerike u svom predgovoru novoj knjizi, pozivajući pozornost na činjenicu da Crkva naučava “… stvari u Katekizmu o homoseksualnosti koje neki članovi klera ne citiraju, uključujući i jasno upozorenje: “Nikakve okolnosti ne mogu opravdati homoseksualne čini” (Katekizam Katoličke Crkve, 2357). Poštovanje i osjetljivost na koju nas Katekizam s pravom poziva ne daje nam dopuštenje da lišimo muškarce i žene koje doživljavaju istospolnu privlačnost punine Evanđelja. Izostavljanje “tvrdih izreka” Krista i njegove Crkve nije ljubav.”

Nadbiskup Chaput: tiho otpadništvo svećenika

Isto tako, nadbiskup iz Philadelphije, Charles J. Chaput, pozvao je svoje kolege biskupe da prigrle katolički identitet pred “svjetovnom propašću”.

“Tijekom vremena dok je bio rimski biskup, Benedikt XVI. imao je talent da bude vrlo iskren u prepoznavanju grijeha i pozivanju ljudi na vjernost”, rekao je Chaput. “Nekoliko je puta govorio o “tihom otpadu” tolikih katoličkih laika danas, pa čak i mnogih svećenika.”

“Apostazija je zanimljiva riječ. Dolazi iz grčkog glagola apostanai – što znači pobunu ili pustinju; doslovno “odstupiti od nečega.” Za Benedikta, laici i svećenici se ne moraju javno odreći svoga krštenja da budu otpadnici. Jednostavno trebaju šutjeti kad njihova katolička vjera traži da progovore; biti kukavice kad ih Isus zatraži da budu hrabri; da “odstupimo od istine kada trebamo raditi za nju i boriti se za nju”. Ipak, ovaj “tihi otpad”, taj relativizam, upravo je ono čime se papa Benedikt bavi kad poziva svoje bratske biskupe da se “odupru diktaturi duha vremena”i “žive i razmatraju vjeru s odlučnošću”.

Kardinal Caffarra: zbunjenost je najosjetnija među biskupima

Vezano za nadolazeći relativizam u Crkvi, kardinal Carlo Caffarra, još jedan od potpisnika dubie,rekao je da je to ekvivalent “suicidalnog čina” i “izmicanja tla pod nogama” kad bi Papa naučavao da je savjest krajnji vodič u moralnim pitanjima, odbijajući čak i Katolički Nauk kao i Božansku Objavu.

Primijetio je kako je zbunjenost najosjetnija među biskupima. Neki su, prateći tradicionalni Katolički Nauk, protumačili Amoris Laetitia u smislu da onemogućuje davanje Pričesti preljubnicima. Drugi, kao biskup iz San Diega Robert McElroy i malteški biskupi, učinili su suprotno.

“Ovo su najozbiljnija pitanja za život Crkve i za vječno spasenje vjernika. Nikada ne zaboravite, ovo je vrhovni zakon Crkve: vječno spasenje vjernika, a ne druga pitanja. Isus je utemeljio svoju Crkvu kako bi vjernici imali vječni život i imali ga u izobilju”, kazao je.

Cardinal Burke: “nije sve u redu”

“U nedavnom intervjuu za The Remnant, kardinal Burke je naglasio da ne izražavanje ​​zabrinutosti zbog Amoris Laetitia vodi katolike u vjerovanje da je sve u redu u Crkvi kada to zasigurno nije. “Ako bismo šutjeli, svakako bismo dali vjernicima dojam da je sve u redu. No, sve nije u redu.”

I upravo je zato papa Benedikt iskoristio priliku da iznese upozorenje i molbu. Jedan je komentator nazvao Benediktovu memorijalnu poruku o smrti kardinala Meisnera kao “pametno sročenu kritiku kapetana Bergoglija.”Nastavio je rekavši da su Benediktove riječi “optužnica diktatora Bergoglija”.

https://www.lifesitenews.com/blogs/pope-emeritus-benedicts-message-a-capsizing-church-needs-courageous-bishops

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *