Vatikanska sinoda za mlade liči kao još jedan napad na Katoličku vjeru

Tajništvo sinode objavilo je pripremni dokument uz prateća pitanja biskupima svijeta, koji se odnose na dolazeću sinodu 2018 god., pod nazivom “Mladi ljudi, vjera i profesionalno razlučivanje”.

Do sada je postalo jasno svim objektivnim promatračima da su dvije sinode o obitelji održane 2014 i 2015 god. imale za cilj od samog početka unijeti nasilne promjene u Katolička učenja o braku i obitelji. Proces je kulminirao u Apostolskoj pobudnici Pape Franje travnja 2016 god., koja sadrži brojne heretičke prijedloge. 

Tajništvo nove sinode nastavljaju voditi isti ljudi koji su predsjedavali manipulacijama sinoda 2014 i 2015 god.. Predsjednik ostaje Papa Franjo , generalni tajnik Kardinal Lorenco Baldisseri i posebni tajnik Nadbiskup Bruno Forte.

Nakon pregleda pripremnog dokumenta koji priprema put za agendu Listopadske sinode 2018, Glas Obitelji želi poslati upozoravajuću notu o planovima tajništva sinode. “Znamo iz iskustva prethodnih sinoda o obitelji kako će pripremni dokument sinode imati značajan utjecaj na završni Instrumentum Laboris sinode mladih. Stoga je izuzetno važno pripremiti Katolike sada, kako bi se smanjila šteta uzrokovana pokušajima vodstva “Sinode mladih”, koji će upotrijebiti i ovu sinodu kao još jedan napad na Katoličku vjeru.

Pripremni dokument promatra zvanja mladih iz perspektive pukog naturalizma i svjetovnosti.

Crkva tradicionalno upotrebljava termin “poziv (zvanje, zanimanje)”, da istakne poziv za svete redove ili čuvanje evangeličkih vrlina u religijskom životu. Brak, kada je podignut na natprirodno stanje Sakramenta, također predstavlja poziv. Duhovna i zemaljska dobra obitelji ovise o svim ovim temeljima života koji se živi prema Božjem planu.

“Stoga ono što nam postaje očita briga u ovom pripremnom dokumentu sinode jeste implikacija da poziv može biti bilo što što mlada osoba izabere raditi. Rame uz rame sa pravim pozivima nalazimo profesije, oblike civilnih obaveza, životnog stila, volonterskog rada, upravljanje vremenom i novcem, službe uključivanja u civilni i politički život.” Nigdje dokument ne odvaja autentične – prave pozive sa drugim životnim izborima, po tome “brak, svećeništvo,  posvećeni život” postaje isto zvanje kao i bilo koje ljudsko zanimanje na ovom svijetu. Još nešto upada u oči, a to je da je brak na prvom mjestu, ispred svećeničkih redova i posvećenog života.

Svi autentični pozivi usmjereni su na veću slavu Božju i spasenje duša. Oni teže prema jedinstvu sa Bogom u ovom životu i u vječnosti. Dokument ipak nema niti spomena o poveznici pravog poziva sa Bogom. Doista on (pripremni dokument za sinodu o obitelji), ističe samo svjetovni aspekt poziva kao prilika koju osoba treba prihvatiti kako ne bi protratila svoj život, prilika koju treba svakako iskoristiti kako bi mladi ljudi imali ekonomsku i socijalnu sigurnost.

Citiramo:” Crkva ne može, niti želi prepustiti mlade ljude izolaciji ili odbacivanju kojim ih svijet izlaže. Ti životi mladih ljudi trebaju predstavljati jedno dobro iskustvo, kako ne bi izgubili sebe u nasilju ili smrti, ili da ih razočarenja života ne zatvore ili izoliraju. Sve ovo treba biti velika briga onih koji primaju život, koji su kršteni u vjeri i koji su svjesni ovih velikih darova.”

Kao što vidimo iz ovog odlomka, važnost ljudskog života predstavlja sam sebi svrhu, zanemarujući najbitniju činjenicu: spoznati Boga u svom životu i Njegovu Volju za naš život, slijediti Njegove Zapovijedi čisteći se od grijeha kroz Sakramente, te na taj način sačuvati svoju dušu od vječne propasti pakla.

Tajništvo predstojeće sinode čini se sve čini kako bi ljudski život svelo na obične svjetovne značajke. Misionarsko djelovanje kojem je cilj bilo širenje Evanđelja, zamijenila je “altruistička služba u kojoj se plodonosno izmjenjuju mišljenja”.

Najbitnije od svega Tajništvo sinode ne obdržava zapovijed Krista: “Idite stoga i učinite sve narode mojim učenicima, krstite ih u Ime Oca i Sina i Duha Svetoga, učeći ih da obdržavaju sve zapovijedi koje sam vam dao.”

Dokument potpuno izostavlja mnoge najozbiljnije probleme sa kojim se suočavaju mladi ljudi danas.

Velika većina mladih ljudi na zapadu izložena je od najranije dobi kulturi koja ih nastoji uvući u seksualnost protivnu prirodnim zakonima i istini ljudske prirode koju je otkrio Bog Katoličkoj Crkvi. Ovaj utjecaj predstavlja ozbiljnu prijetnju fizičkom, psihičkom, intelektualnom i  duhovnom zdravlju mladih ljudi, koji se gotovo nasilno ohrabruju stupati u predbračne odnose, uporabu kontracepcije, u abortuse, istraživanje neprirodnih oblika seksualnosti kao što je homoseksualnost. Genderizam ili “ideologija spolova”, agresivno se nameće vladama preko moćnih lobirajućih grupa, tako da se mnogi ljudi s pravom pitaju kako će s vremenom i da li će moći prakticirati svoju Katoličku Vjeru.

Tajništvo sinode se čini potpuno nezainteresirano ovim problemima. Jedini njihov problem je nezaposlenost, fleksibilnost na tržištu rada, multikulturalizam itd…

Pripremni dokument sinode podcjenjuje legitimni Crkveni učiteljski autoritet 

“Slušajući govor mladih ljudi, Crkva će još jedanput slušati Gospodinov govor u današnjem svijetu.”

Ova izjava pogrješna je na brojnim nivoima:

-Implicira kako Crkva trenutačno ne sluša glas Gospodinov.

-Navodi na zaključak da mladi ljudi trebaju podučavati i voditi Crkvu, a stvarnost je potpuno suprotna – svi ljudi mladi i stari trebaju vodstvo crkve, a ne obrnuto.

-I šećer na kraju, ova izjava sugerira da sadašnje učenje Crkve ne odgovara sadašnjem svijetu, no istina je sasvim drugačija: pokušavajući prilagoditi Božju Riječ svijetu oni je mijenjaju, a Božja Riječ predana ljudima preko Isusa bezvremena je i neprolazna, te savršeno odgovara svim mjestima i svim vremenima, uvijek aktualna i nepromjenjiva, upravo zato jer je od samoga Boga.

Slična apsurdna izjava može se vidjeti dalje:

“Kao i u doba Samuela i Jeremije, mladi ljudi su znali razlikovati znakove našeg doba, vođene Duhom. Slušajući njihove težnje, Crkva je mogla vidjeti svijet koji leži ispred i puteve koje je pozvana slijediti.”

I u doba Samuela i u doba Jeremije ljudi su bili buntovni Bogu, njihove težnje i djela dovele su na njih Božju kaznu koju su navijestila ova dva Proroka. Istina je da su bili vođeni Duhom, ali taj duh nije bio od Boga, te su se svim silama suprotstavljali Riječi Božjoj koja je dolazila preko ova dva Proroka, stoga Crkva nikako ne može slijediti njihov buntovnički Duh.

Dokument postavlja životno iskustvo osobe iznad nauka vjere

Vjera se prezentira kao “slušanje Duha mislima i osjećajima, i sudjelovanje u dijalogu sa Riječi”.

Nigdje u tekstu Vjeri nije dana prava definicija, a to je: Pristajanje intelekta uz istine otkrivene od Boga Njegovoj Crkvi. 

Vjera se opisuje pogrešno riječima Pape Franje kao: “nešto što poboljšava naše živote”. Kao što vidimo vjera nije doista nužna za Spasenje duše prema ovoj definiciji, nego prije nešto što nam može podići kvalitetu života. Nadalje vjera je opisana kao sudjelovanje u gradnji “univerzalnog bratstva” , a ne ono što ona doista je; vrhunaravni put ka jedinstvu sa Bogom.

Zaključak

Postaje jasno kako gore navedeni argumenti o pripremnom dokumentu sinode mladih, predstavljaju sinodu mladih kao još jednu  prijetnju narušavanju integriteta Katoličke vjere kao što je to učinila i sinoda o obitelji preko pobudnice Amoris Laetitia.

https://www.lifesitenews.com/opinion/vaticans-youth-synod-looks-like-another-assault-on-the-catholic-faith

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *