Vatikanski Nadbiskup brani pornografski, homoerotski Katedralni mural kao “evangelizacijsko” sredstvo

Rim, Lipanj,7,2017- Vodeći Vatikanski prelat brani homoerotski mural, koji je on naručio u svojoj bivšoj Talijanskoj Katedrali, na kojem je on naslikan kao obgrljeni, polu-goli čovjek. I dok Katolički kritičari nazivaju ovaj rad “bogohulnim i odvratnim, te čak demonskim”, Nadbiskup Vincenco Paglia kaže kako je mural trebao biti “evangelizacijsko” sredstvo.

“Jedna od velikih tema mojeg propovijedanja u takvim prilikama je oslanjanje na Božje Milosrđe koje nas oslobađa od vječne kazne i u tom kontekstu, prezentirao sam projekt za mural, koji bi pokazao uskrslog Krista koji sakuplja u mreže sve čovječanstvo ranjeno i koje trpi, te kao njihov Otkupitelj, dovodi ih sa sobom dok uzlazi na Nebo i Ocu”, rekao je Nadbiskup 06,Lipnja,u intervjuu za National Catholic Register.

“Na muralu, je čovječanstvo prikazano golo kako bi se izrazilo radikalno siromaštvo, i ja sam također uključen u mural kao onaj koji treba otkupljenje, ne manje nego itko drugi. Mural je u Katedrali više od deset godina bez primjedbi od lokalne Katoličke zajednice, i ja vjerujem da je shvaćen od zajednice kao dio, možda za neke previše tjelesni dio, cjelovite evangelizacijske predanosti,”- dodao je.

Paglia je izabran prošlog Kolovoza za predsjednika Pontifikalnog Instituta Ivana Pavla II za studije o Braku i Obitelji. On također predsjedava Pontifikalnoj Akademiji za Život. Kao bivši predsjednik Pontifikalnog Koncila za Obitelj, Paglia je nadgledao razvoj i izdavanje Vatikansko odobrenog sex-ed tečaja za tinejdžere koji sadrži eksplicitne slike.

Nadbiskup je naručio homoseksualca Argentinca Ricardo Cinalli-ja da naslika katedralski mural 2007 god. On oslikava Isusa kako nosi mreže u nebo napunjene golim i polu-golim homoseksualcima, transseksualcima, prostitutkama, i dilerima droge, natiskanim zajedno u erotskoj interakciji.

Cinalli je rekao za Talijanski list La Repubblica u Ožujku 2016 god., kako je Nadbiskup nadgledao svaki detalj njegovog djela.

“Nije bilo detalja koji je prepušten slobodi slikara ili slučajnosti,” rekao je. “Sve je analizirano. O svemu se diskutiralo. Niti u jednom trenutku mi nisu dozvolili da radim po svom.”

U mreži desne ruke, čini se da su mlada gola djeca koja su upetljana sa tjelima strijih muškaraca i žena (vidjeti video ispod).

U jednom primjeru, jedan muškarac se vidi sa rukom u međunožju drugog muškarca kako pipa njegov reproduktivni organ.

Slika Spasitelja je naslikana sa licem lokalnog frizera i njegovi privatni dijelovi se mogu vidjeti kroz njegov djelomično proziran povoj.

U jednoj mreži se nalazi Paglia, zatim župni biskup. Noseći svoju kapicu, on je oslikan kako hvata drugog polu-golog muškarca koji ga nježno grli.

Cinalli je rekao za La Repubblica da su goli ljudi u mrežama trebali izgledati erotično, mada je Paglia podvukao crtu kada je Cinalli predložio pravi prikaz spolnog odnosa.

“U ovom slučaju, nije u tom smislu seksualna namjera, nego erotska, da,” rekao je Cinalli. “Mislim da je erotski aspekt najuočljiviji među ljudima unutar mreže.”kasnije je dodao, “Jedina stvar koju mi nisu dopustili jest umetnuti kopulaciju dvoje ljudi unutar ove mreže gdje je sve dopušteno.”

Ali Paglia je zanijekao u intervjuu da je mural s namjerom trebao biti erotski, odbijajući kritiku na one ljude koji imaju različite standarde za umjerenost.

“Mural nije niti je imao namjeru biti erotski, na bilo koji način, uključujući homoerotski, ali svjestan sam da umjetnički standardi o umjerenosti i priličnosti jako variraju čak i u Zapadnim i izvorno Zapadnim kulturama, te čini se da je to slučaj i ovdje,” rekao je. 

Katolički umjetnik i autor Michael D.O Brien rekao je za Life Site News u prethodnom intervjuu da bio erotski ili ne, stvarni problem sa muralom je da on daje gledatelju “krivu poruku da je bilo koja seksualna aktivnost, bez obzira kako izopačena, blagoslovljena od Boga.”

“Za razliku od prijašnjih majstora religiozne umjetnosti koji su slikali gole – misleći na Massaciov “Izgon iz Raja” ili Mikelanđelovo “Stvaranje Adama”- u Cinallijevom radu ljudsko tijelo i seksualnost je na piedestalu, a otkupljenje je tek izgovorni običaj u koji se to odijeva za performansu umjetnikove prave namjere: Svatko je voljen od Boga i stoga sva seksualna aktivnost, bez obzira koliko izopačena, je blagoslovljena od Boga,” rekao je.

“Ova kriva poruka je u direktnoj suprotnosti sa najvažnijim imperativima Svetog Pisma. To također narušava norme istaknute od Svetog Ivana Pavla II u njegovoj Teologiji Tijela, u kojoj on posvećuje značajan dio golotinji u umjetnosti. Dostojanstvo ljudske osobe, on ističe, mora uvijek biti poštovano i od umjetnika i od gledatelja, te bilo koja slika golog ljudskog tijela treba voditi kontemplaciji cjelovite istine o čovjeku – njegovu vječnu vrijednost. Problem pornografije u modernom dobu, piše Ivan Pavao II, mora biti procijenjen prema Kristovim riječima u Propovijedi na Gori, o čistoći srca ili o suprotnosti, preljubu u srcu.” dodao je.

O Brien je nazvao mural “neo-pornografijom djelomično prikrivenom svojom očito religioznom temom.”

“To nema veze sa Božjim Milosrđem. Niti dostojanstvom čovječanstva u svojoj muškoj i ženskoj formi. To je zlouporaba umjetnosti kao socio -političke, seksualne propagande,” rekao je.

Maureen Mullarkey, član Internacionalnog Udruženja Kritičara Umjetnosti i starija suradnica lista The Federalist, također kritizira rad, pišući na svom blogu u Ožujku da je Paglijin mural “istinski skandal” za Crkvu.

Mullarkey naziva mural “bez skrivanja i ponosni” izričaj koji otkriva ne samo “gadost” nego daleko veći problem unutar Vatikana pod pontifikatom Pape Franje.

“Paglijin narcizam – potreba za šepirenjem svojim oslobođenjem od bilo kakvih moralnih obzira koje bi pod zakletvom morao poštovati je jednostavno zapanjujuća. To je prst u oko svim članovima Crkve koji vjeruju u svećeničku vjernost njihovim zavjetima. Postaviti to u javnost u Božju Kuću je izdaja. To je također proglašavanje Paglijine vlastite sigurnosti u svoj imunitet od kazne.”, napisala je.

Mullarkey je napisala da slika prisiljava članove Crkve da vire kroz ključaonicu u Paglijine seksualne sklonosti i ponašanje.”

“Napuštajući šutnju, Paglija prezire svoje vlastito stado. On ih izaziva. Vidi se zlobnost u tome,” napisala je.

“Istinski skandal ovdje je temelj – koji ostaje ne spomenut – o Paglijinoj sigurnosti da on može emitirati svoju seksualnost na katedralnom zidu bez straha od cenzure,”- dodala je.

Paglija je rekao Pentinu u intervjuu kako on ne smatra “produktivnim” odgovoriti na optužbe da je mural demonski.

https://www.lifesitenews.com/news/vatican-archbishop-defends-cathedrals-x-rated-mural-as-evangelizing-tool

Sam pogled na ovo sotonsko djelo, okreće vam želudac, a još više spoznaja kako je sve pomno isplanirano do najsitnijih detalja. Tolika želja za izopačenjem Kristova učenja kroz, neki će reći običnu sliku, daje nam uvid u perfidne metode masonske organizacije. Deset godina slika stoji na zidu, s jasnim ciljem da poružni i ismije Kristov nauk, a sada još i poduprta s vrha hijerarhije od samog Pape Franje. Osoba koja nosi mreže na slici nije Krist, nego Antikrist. Strpljivo iščekujući njegov dolazak nisu mogli ostati nezamijećeni, infiltrirani u Crkvene redove sada osjećaju da je njihov trenutak došao – no nemojte očekivati da će vam to ikad priznati.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *